Dedykowane szkolenia dla firm

Dedykowane szkolenia dla firmOdpowiednio przeszkolony personel to niemal gwarancja sukcesu całej firmy, bez względu na branżę. XXI wiek to niezwykle szybki oraz szeroki rozwój branży szkoleniowej, która tworzy nie tylko szkolenia ogólne, ale również dedykowane konkretnej grupie pracowników po uprzednim zbadaniu jej potrzeb.

Każda firma może przeszkolić swoich pracowników podczas szkoleń otwartych, czyli takich, do których dostęp ma każdy lub podczas szkoleń zamkniętych, czyli organizowanych tylko i wyłącznie dla konkretnych osób. Szkolenia są oczywiście płatne, jednak w niektóre naprawdę warto zainwestować.

Oto niektóre z nich z oferty firmy Superszkolenia.pl. Dowiedz się z tego artykułu dlaczego szkolenia to najlepsza inwestycja.

Zarządzanie zmianą, czyli szkolenie dla kadry kierowniczej

Kadra kierownicza to najistotniejszy element korporacji. To właśnie od zarządzania i motywacji menedżerów oraz ich podejścia do podległych im osób w największej mierze zależy sukces finansowy firmy. W każdej firmie następują zmiany, które wymuszone są wciąż rosnącą konkurencją, zmianą trendów na rynku oraz wieloma innymi czynnikami. Badania dowodzą, że aż 70% zmian przeprowadzonych jest w sposób nieprawidłowy, co uniemożliwia ich właściwe wprowadzenie oraz utrzymanie. W efekcie przedsiębiorstwo nie dopasowuje się do nowych potrzeb rynku.  Osoba, która ukończy szkolenie nie tylko zna metodologię zarządzania zmianą, ale również będzie wiedziała jak zaplanować zmianę, jak zarządzać ryzykiem, jakie są psychologiczne aspekty zmiany oraz jak radzić sobie z oporem napotykanym w firmie w związku z wprowadzaną zmianą.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta, czyli szkolenie dla handlowców

Trudny klient jest pojęciem, które stało się bardzo popularne. Kim jest tak naprawdę trudny klient? To osoba nie tylko bardzo wymagająca, ale również niezwykle ekscentryczna, niekiedy odnosząca się w sposób niewłaściwy do handlowca. Ogromna konkurencyjność wśród firm działających w jednej branży sprawia, że każdy klient staje się bardzo ważny. Warto zatem zdobyć wiedzę w jaki sposób radzić sobie z trudnym klientem, w jaki sposób komunikować się z nim, w jaki sposób zachować się w przypadku agresywnego bądź innego niewłaściwego zachowania klienta.

Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, czyli szkolenie dla HR

Nieudana rekrutacja może prowadzić do wielu problemów powstających zarówno wewnątrz firmy, jak i w jej otoczeniu. Prawidłowo przeprowadzona rekrutacja to trudny proces, ale dzięki niemu jesteśmy w stanie zatrudnić osoby o konkretnych kompetencjach, cechach charakteru oraz celach. Podczas szkolenia pracownik działu HR poznaje skuteczne metody rekrutacji, dowie się w jaki sposób analizować nadesłane przez kandydatów dokumenty oraz jakie pytania zadawać kandydatowi na stanowisko pracy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, Uczestnik szkolenia dowie się również w jaki sposób uniknąć popełniania błędów w procesie rekrutacji, a wszystko to w formie ciekawych, praktycznych warsztatów.

Sztuka prezentacji oraz wystąpień publicznych, czyli szkolenie dla każdego

Umiejętności dotyczące wystąpień publicznych niezbędne są w każdym przypadku kadrze kierowniczej, ale nie tylko. Również pracownicy szeregowi przeprowadzają różnego rodzaju prezentacje oraz często stają się mówcami. Po ukończeniu szkolenia z zakresu sztuki prezentacji oraz wystąpień publicznych uczestnik zna techniki efektywnych wystąpień, wie w jaki sposób oddziaływać na słuchacza pozytywnie, wie w jaki sposób przygotować prezentację aby była czytelna i przejrzysta dla odbiorcy. Bardzo istotne jest, że szkolenie ma charakter warsztatowy, a teoria zajmuje tylko 20% jego czasu, pozostawiając jego resztę na praktykę.

Kultura języka polskiego w pismach urzędowych, czyli szkolenie dla urzędników oraz pracowników administracji

Współczesny język urzędowy różni się znacznie od tego, którego używano jeszcze dwadzieścia lat wcześniej. Nadrzędnym celem urzędników staje się to, aby pismo skierowane do odbiorcy było przede wszystkim czytelne i nie pozostawiało pola do wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości. Podczas szkolenia uczestnik dowie się jak tworzyć i redagować pisma urzędowe, wykona ćwiczenia polegające na redakcji pism, pozna zasady dotyczące skracania tekstu oraz zasad wypowiedzi przyjaznej dla każdego.

Ocena: 5.0

Komentarze