Jak wybrać samochód dla przedstawiciela handlowego?

Samochód dla przedstawiciela handlowegoTrudno wyobrazić sobie zawód handlowca bez odpowiednio dobranego, komfortowego, funkcjonalnego i niezawodnego samochodu, który umożliwia mu skuteczne docieranie do klientów firmy. Samochód dla przedstawiciela handlowego to jego mobilne biuro, które powinno być wygodne, niezawodne, a także ekonomiczne. Sprawdź, jaki samochód wybrać dla przedstawiciela handlowego.

Jaki samochód wybrać dla przedstawiciela handlowego i na co zwracać uwagę?

Praca przedstawicieli handlowych i mobilnych sprzedawców sprowadza się do spędzania większej części dnia w samochodzie oraz podróży w obrębie miast lub regionów. Dlatego tak ważne jest, aby auto cechowało się dużą bezawaryjnością, niezawodnością, komfortem jazdy i ekonomiczną jednostką napędową. Wszystkie te czynniki zapewnią przedstawicielowi oraz jego pracodawcy bezpieczną i wygodną pracę bez przykrych niespodzianek.

Wygoda jazdy

Komfort samochodu dla przedstawiciela handlowego w dużej mierze zależy od jego praktyczności i rozwiązań pozwalających na łatwą adaptację wnętrza pojazdu do własnych preferencji oraz specyfiki pracy. Wygodne auto dla handlowca powinno być wyposażone w odpowiednio dużo schowków, miejsc do przechowywania teczek, komputera, próbników czy innych elementów standardowego wyposażenia.

Poza tym komfortowe auto powinno cechować dobrze zestrojone, wygodne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, wygodne i regulowane fotele oraz system klimatyzacji. Im auto zapewni przedstawicielowi lepsze warunki pracy, tym pracownik będzie wydajniejszy oraz mniej narażony na wypadki za kierownicą spowodowane znużeniem i zmęczeniem podczas prowadzenia auta.

Ekonomia i niezawodność

Dobre auto dla przedstawiciela handlowego poza odpowiednim stopniem wygody powinno gwarantować także możliwie jak największą ekonomię podróży oraz niezawodność podzespołów. Dzięki energooszczędnym jednostkom napędowym przedsiębiorstwo jest w stanie uzyskać znaczne oszczędności z tytułu eksploatacji firmowej floty. Warto rozważyć zainwestowanie w auto z silnikami hybrydowymi lub z silnikami Diesla, które generują mniejsze spalanie w trakcie jazdy w trasie.

Jakie finansowanie wybrać?

Poza decyzją związaną z wyborem marki i modelu auta dla przedstawiciela handlowego równie istotne jest odpowiednie dobranie sposobu jego finansowania. Obecnie większość przedsiębiorstw decyduje się na finansowanie floty pojazdów za pośrednictwem leasingu operacyjnego lub korzysta z nowoczesnego wynajmu długoterminowego. Takie formy finansowania pozwalają skorzystać z transparentnego rozliczania auta i znacznych korzyści podatkowych przy jednoczesnym ograniczeniu roli przedsiębiorstwa w utrzymaniu pojazdu. Przed zakupem samochodu dla przedstawiciela handlowego warto więc zapoznać się z ofertą Carsmile.